pondelok 16. januára 2017

Háčkovaná podložka pod hrnček

Asi pred štyrmi rokmi som prvý krát počula o Pintereste. Hľadala som na nete nejakú inšpiráciu na háčkované obrúsky, ale na slovenských stránkach veľa toho nebolo. Vtedy mi dcéra hovorila, že prečo si nepozriem aj na Pintereste. No a odvtedy mám tam aj svoje nástenky s rôznou tematikou, ale najviac "pin"-ov mám o háčkovaní. Aj tento vzor je tam uložený a nedávno som ho vyskúšala. A zasa mám krásnu podložku pod hrnček :)
Háčkovala som z bielej priadze Anchor Freccia háčikom 1,25 mm. Priemer hotovej podložky je 12 cm.







Krásny deň prajem!

6 komentárov:

  1. Ahoj Majka,
    podložka je krásna, je to taká malá dečka...
    Maj sa krásne, pá,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj krásne háčkuješ, podložka pekny vzorček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkná ! Povedla se§ Tohle háčkování mám taky ráda, je to bezva relax!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...