streda 19. októbra 2016

Náramok z ruženínu

Mojim obľúbeným kameňom je ruženín. Preto som ani chvíľu neváhala, keď som na jednej aukčnej stránke zbadala balíček týchto opracovaných kamienkov. Podarilo sa mi ich vydražiť. V hobby obchode som kúpila elastický nylon, kde mi predavačka ochotne poradila postup ako ich navliecť a hlavne ako prácu ukončiť aby sa uzol nerozviazal. Postupovala som nasledovne:
Z nylonu som odstrihla cca. 56 cm kúsok, t.j. obvod zápästia 18 cm + 10 cm = 28 cm x 2. Preto krát 2, lebo náramok je oveľa pevnejší. Potom postupne som navliekla kamienky, keď som dosiahla požadovanú dĺžku zviazala som obidva konce nylonu do pevného uzlíka. No a tu ide ten dôležitý moment, na uzlík treba kvapnúť sekundové lepidlo, aby bol dobre zafixovaný. Priznám sa, toto by mi nenapadlo. Prečnievajúce konce nylonu som odstrihla a náramok bol hotový. Veľmi sa teším, že sa mi vydaril. Aj preto, lebo je to môj prvý vlastnoručne vyrobený šperk. :) 




Krásne tvorivé dni prajem :)


1 komentár:

  1. Ten vyzerá nádherne. :) Tiež som jeden veľmi podobný predtým nosila. Teraz v poslednej dobe ale už náramky toľko nenosím. Jeden teda áno, ale jedná sa o taký ten chytrý od Xiaomi. Dostal som ho ako darček. Samotnú by ma nikdy nenapadlo si niečo také kúpiť ale ako ho nosím už dlhšiu dobu, tak som zistila, že to je veľmi užitočná vec. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...