sobota 6. februára 2016

Háčkovaný "African Flower" vankúšik


 

Na internete som objavila nádherný háčkovaný vankúšik.  Samozrejme  nebol k nemu uverejnený popis vzoru. Hneď som sa pustila do prehľadávania webu a zistila som, že vzor sa volá "African flower granny square".  Tak už aj háčkujem, z Catánie. Všetky kvetinky mám hotové, už len obháčkovať do štvorca. Keď vankúšik dokončím, pridám aj foto. Schému vzoru mám z internetu, ale zdroj neuvádzam, bohužiaľ už sa nepamätám odkiaľ som uložila do albumu.



African Flower Pattern




4 komentáre:

  1. To bude nádherný vankúšik, teším sa na konečný výsledok. Milujem vankúše...
    Srdečne pozdravujem,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, ďakujem za návštevu a za milý komentár. :) Maja

      Odstrániť
  2. Majko..to je moc pěkné.Právě hledám nějakou inspiraci a tak s dovolením ukládám a pustím se do deky.Majko Vy jste tu poslední řadu také obháčkovala krátkými sloupky,jestli se nemýlím ?
    Těším se na hotový polštářek.Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna, ďakujem pekne za milý komentár. Áno, nemýlite sa, sú to krátke stĺpiky. Na nákrese sú síce dlhé, ale mne sa takto viac páčilo a lepšie mi vyhovuje aj rozmerovo :)
      Krásne tvorenie a pozdravujem :) Maja

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...